iCON Boutique Swimsuit Review & Try On / Rant | Slim Thick | Swimsuit Haul

Hi My Loves,

This review is 100% honest. I know when I look for reviews on youtube I want to hear the good, bad, and the ugly. So I’m giving it to you guys raw and uncut.

I purchased these product in the beginning half of March and I retrieved them today from a nearby post office today. Granted it was a mistake on USPS part. The company was very unprofessional and blamed me for the lost package. Handles this situation wrong on sooooo many levels.

But i’m not into bashing anyone, the swimsuits speak for themselves.

If you would like to see more videos like this please give this video a thumbs up. Comment down in the comment section what you’d like to see next.

Thank You Guys For Watching!!!
————————————————————

Connect With Me:
Ig: TriniVixen1127
Email: PurpleReign413@Gmail.Com

Phil 4:13

Comments

devct1 says:

i was going to order from them too. smh

LaToya Stewart says:

The “long cat” swimsuits are meant to be high waist and to fit like a thong. If you look at all the pics they post, you will see the back of the model. Several of their suits have caught my eye, but I didn’t purchase it based on the bottoms. However I have made several other careful purchases and been fully satisfied.

AniyaRenee says:

Have you ordered since then?

FabulousJamaican says:

Thank god for this review cuz I sure was about to spend a bunch of money for nothing

Chichi O says:

For the first suit, the bottom is so long because it’s supposed to be high-leg/high-waisted. I’ve seen that bikini on other sites and the bottoms should come up to your bellybutton.

Shaneil Lawrence says:

The crotch is supposed to be long because it’s high waisted…

D francis says:

very honest review ha. and omg girl your booty looks amazing 🙂

Brandi McQueen says:

The 1st 2 suits fit u tho….but alright

Rosie F says:

Ha you are too funny, only a Caribbean person would fully understand the lingo

Tiffeny Drake says:

Awesome confidence, however you are correct who cat be dat long lol….

Gurshin Raymond says:

You are correct I ordered a few things and they did not fit and trust I never had this issue with other websites when shopping online never again. I will reship and I will contact my bank if they don’t want to refund me my cash

Kyle Nettles says:

I nutted when I seen your butt in the pink 1 piece

BOSSLADI SUGA says:

omg

kyra williams says:

LMAOOOOOOO

Zakiya Moses says:

Lmao I was weak..who cat is that long

TAM0321 says:

I wish I would have saw this video before I ordered my swim suit. Girl I’m tiny (5ft 115) I ordered a small and the swim suit top was TOO DAMN SMALL. Like the top don’t even cover my tatas (your voice lol) and I don’t have any. the cat area (your voice lol) is hella long and NO it’s not a high wasted swim suit. I wish TheShadeROOM would at least test out what they promote. Smh I saw this company advertised on their ig.

Romelle Clinton says:

How did you get in contact with them because I still have not received my swimsuits after two weeks?

Social Tips says:

Is this about shopiconboutique

Nadia And Kyle says:

Lol just started watching the review but I think you got high cut swimsuits. It’s very much in style which is why they have them all like that. If you didn’t mean to get High cut then never mind lol

Blackluv210 says:

thanks for the review. how did you like the cover up? I was just about to purchase it.

telacole says:

I laughed sorry. That bottom, smh

Withney A says:

The swimsuits are high cut that’s why

sugarBaby says:

LMAO you had me DEAD at the long vagina part lol. But i just appreciate you so much for doing this. I’m built the same way girl. my behind is huge but I’m super small in the chest area. i have learned to just accept my body the way it is and love it. thank you

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!